Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
FI
Tietoa TurvastaTöihin TurvaanVastuullisuusUutiset ja sisällötTurva vuokraa
EtusivuTietoa TurvastaHallinto ja johtoTaloustietoaMedialleTöihin TurvaanVastuullisuusUutiset ja sisällötTurva vuokraaHenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
Tietoa TurvastaTöihin TurvaanVastuullisuusUutiset ja sisällötTurva vuokraa
Valitse sivu
Vastuullisuus4.1.2024Turvalla on Avainlippu-merkkiKotimaisen tuotteen tai palvelun valitseminen on monella tapaa vastuullinen valinta. Kotimaisuuden tunnistaa Suomalaisen Työn Liiton (STL) myöntämästä Avainlippu-merkistä: yli 50-vuotias sinivalkoinen tunnus kertoo, että tuote tai palvelu on ehtaa suomalaista alkuperää.
Avainlippu on tärkeäSTL:n tutkimuksen mukaan korona-aika on yhdenmukaistanut suomalaisten näkemyksiä suomalaisten tuotteiden tai palveluiden ostamisen tärkeydestä, sillä jopa kolme neljästä (77%) suomalaisesta pitää tärkeänä, että suomalaisia kehotettaisiin nyt ostamaan tuotteita ja palveluita, jotka työllistävät suomalaisia.STL:n teettämän tutkimuksen mukaan 71 % Avainlipun tuntevista suomalaisista kokee, että merkki vaikuttaa heidän ostopäätöksiinsä. Sillä päätöksellä on vaikutusta. Avainlipulla merkittyjä suomalaisia tuotteita ja palveluita ostamalla luodaan lisää hyvinvointia Suomeen. Se luo työpaikkoja ja vaurautta suomalaisille. Myös tuotteen tuotantoketjun jäljitettävyys ja läpinäkyvyys ovat usein paremmalla tolalla kuin esimerkiksi halpatyövoimamaassa valmistetuissa tuotteissa.Suomalaisen Työn Liitto arvioi, että jos jokainen suomalainen käyttäisi 10 euroa lisää kuukaudessa suomalaisiin tuotteisiin ja palveluihin, se toisi vuositasolla Suomeen 10 000 työpaikkaa.Suomalaiset arvostavat tuotteen kotimaisuutta: peräti kolme neljästä on valmis maksamaan enemmän palvelusta tai tuotteesta, joka on valmistettu Suomessa. He saavat myös rahalleen vastinetta. Tutkimusten mukaan merkki kuvastaa suomalaisille muun muassa luotettavuutta, vastuullisuutta, laatua ja rehtiyttä.Suomalaista vakuuttamistaAvainlippu koristaa myös Turvan tuotteita. Turva on kotimaisessa omistuksessa, ja sen kaikki toimipaikat sijaitsevat Suomessa. Kun asiakas hankkii vakuutuksen Turvasta, saa itselleen hyvinvointia, kun voi elää rauhallisin mielin vakuutusturvan ollessa kunnossa. Samalla asiakas luo hyvinvointia myös muille suomalaisille. Turva työllistää ympäri Suomea yli 300 vakuutusalan ammattilaista.Kun teet ostopäätöstä, muista siis aina tarkistaa, onhan siinä Avainlippu?Avainlipusta ja Suomalaisen Työn Liiton toiminnasta voit lukea lisää osoitteessa suomalainentyo.fi.
Lisää ajankohtaista
Vastuullisuus20.11.2024Lahjoitamme jälleen 100 000 euroa yhteiseen hyväänKeskinäinen Vakuutusyhtiö Turva haluaa tänäkin vuonna tarjota tukea ja jakaa hymyjä sinne, missä niitä eniten kaivataan. Turvan asiakkaat ja muut sidosryhmät saivat vaikuttaa mittavan 100 000 euron lahjoitussumman jakautumiseen. Lahjoituksilla Turva tukee kestävän hyvinvoinnin luomista sekä ympäristölle että ihmisille.Vastuullisuus13.11.2024 Kestävää ja turvallista shoppailua verkossa Nettishoppailu säästää parhaimmillaan rahaa, jalkoja sekä hermoja, mutta hetken huumassa voi tehdä itselleen ja ympäristölle karhunpalveluksen, jos ostopäätöstä ohjaa ainoastaan halpa hinta. Lue vinkit kestävään ja turvalliseen verkko-ostamiseen! Vastuullisuus12.12.2023Turva lahjoittaa 100 000 euroa yhteiseen hyväänKeskinäinen Vakuutusyhtiö Turva haluaa tänäkin vuonna luoda lämpöä, tarjota tukea ja jakaa hymyjä sinne, missä niitä eniten kaivataan. Turvan asiakkaat saivat vaikuttaa mittavan 100 000 euron lahjoitussumman jakautumiseen.
Lisää ajankohtaista
Turvalla on Avainlippu-merkkiHaluatko silti vaihtaa kielen?KylläEn